Hansken is genomineerd als beste vondst!

OlyphantEen tijdje terug schreef ik over het verhaal van de olifant Hansken die ineens in 17e-eeuws Groningen opdook. Deze vondst is genomineerd voor de ‘mijn beste vondst’ wedstrijd van de Koninklijke Bibliotheek. Op de site http://www.jebestevondst.nl kun je stemmen. Ik vind het heel leuk dat het bijzondere verhaal van Hansken op deze manier meer aandacht krijgt! Op deze site lees je meer over Hansken: http://www.elephanthansken.com/

Hier is het filmpje waarin ik over de de vondst vertel:

Over nienkelinde

NienkeLinde is werkzaam als historicus. Op deze blog schrijf ik over alles dat ik onderweg tegenkom. Tevens plaats ik artikelen die eerder ergens anders zijn verschenen.

  1. Nou, je stijgt snel! Gisteren op nr. 6, vandaag koploper.

Geef een reactie

